You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Замовити продукцію за роздрібними цінами можна на офіційному сайті компанії в розділі «Магазин»: https://shop.foreverliving.com/retail/entry/Shop.do?language=ru

Купити продукцію зі знижкою може тільки Підприємець Форевер. Стати Підприємцем Форевер Ви можете, заповнивши заявку на сайті або в одному з офісів компанії “ФЛП Юкрейн”. Зареєструватися і отримати 5% знижку онлайн Ви можете на офіційному сайті компанії в розділі «Реєстрація»: https://join.foreverliving.com/marketing/joinnow/applicationForm.do?action=display&store=UKR&menuoff=n&langID=ru .

УВАГА прохання врахувати, що посилки з вашими замовленнями зберігаються на складах перевізника протягом 5-ти днів, включаючи день відправки, після чого повертаються назад. Просимо своєчасно забирати Ваші замовлення.

Велике прохання!

Розміщуючи замовлення в інтернет-магазині, будь ласка, не дублюйте це замовлення в представництвах компанії і на електронну пошту відділу замовлень. В іншому випадку, бонуси і знижки будуть нараховуватися некоректно.

Підприємцям Форевер ми пропонуємо наступні варіанти розміщення замовлення:

1. На офіційному сайті компанії: https://fbosite.foreverliving.com/distribNew/Login.do?store=UKR&language=ru .

2. У Головному офісі компанії в Києві або в регіональному магазині-складі компанії в місті Ужгород, де Ви можете купити продукцію. Адреси та контакти офісів ви можете знайти в розділі «Контакти» (вставити посилання «контактів»)

3. Крім того, Ви можете відправити своє замовлення на електронну пошту: flpu.zakaz@gmail.com . Для цього Вам треба заповнити Бланк замовлення або Бланк замовлення спильний. На цю електронну пошту відправляються тільки Заява Підприємця Форевер, замовлення продукції і квитанція про оплату замовлення; а також заявки на зміну електронної пошти, адреси, країни проживання, спонсора і заяви на відкриття Міжнародного спонсорування.

Всі бухгалтерські документи відсилати на електронну пошту: buh@foreverliving.com.ua .

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ:

Якщо Ви оформили замовлення через електронну пошту або в інтернет-магазині вибрали спосіб оплати «Отримати квитанцію», Вам необхідно здійснити оплату за вказаними нижче реквізитами (номер замовлення і суму до оплати Ви отримаєте у відповідь на Ваш лист із замовленням, якщо відправляли його на електронну пошту; в інтернет-магазині ці дані Ви бачите після підтвердження замовлення – номер замовлення в цьому випадку починається з UKR).

Реквізити – Укрексімбанк

Одержувач: «ФЛП Юкрейн ТзОВ» КОД: 21687461

Банк: АТ “Укрексімбанк” МФО: 322313    Р/Р: UA 283223130000002600401281835

Сума мінімального замовлення за оптовою ціною дорівнює 1450 грн. з ПДВ, без урахування рекламної продукції. Для Новачків ця умова не поширюється до досягнення ними рівня Асистента Супервайзера.

Якщо Ваше замовлення більше 1 Кредитної Коробки, то доставку продукції оплачує компанія ФЛП Юкрейн, якщо менше 1 КК, то доставка за рахунок одержувача. Це має бути одноразове замовлення – об’єднання замовлень не допускається, крім консолідованих замовлень, які оформляються через «Бланк замовлення спільний».

Відправка товару здійснюється на наступний робочий день після зарахування грошей на розрахунковий рахунок, або надання копії банківського документа на пошту: flpu.zakaz@gmail.com , що підтверджує оплату (Ви повинні обов’язково переконатися, що цей документ отриманий і читабельний).

Про порядок прийому і оформлення замовлень, зроблених в останній день місяця, дивіться поточні оголошення на сайті компанії в розділі “Новини”.

Замовлення має бути оформлений на бланку з обов’язковим зазначенням усіх реквізитів (ПІБ, номер Підприємця Форевер, номер паспорта, контактний телефон, адреса доставки).

Бланк замовлення

“Бланк замовлення” оформлюється в тому випадку, коли ви робите замовлення тільки на себе, тобто на один номер.


Бланк замовлення спільний

“Бланк замовлення спільний” оформлюється, якщо ви замовляєте продукцію на два і більше номери.


Інструкція та приклади оформлення замовлення:
Інструкція

ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕННЯ:

Доставка Ваших замовлень проводиться виключно компанією «Нова Пошта».

Оформляючи замовлення на відправку в регіони, будь ласка, вказуйте актуальну назву населеного пункту, району, а також актуальну назву вулиці (в разі адресної доставки).

При замовленні в інтернет-магазині, вказуйте, будь ласка, одну адресу – адресу доставки (невиконання цієї умови може призвести до затримкою відправки Вашого замовлення) відповідно до обраного Вами варіанту:

1. або номер відділення «Нової Пошти» (із зазначенням назви населеного пункту, де він розміщений) в разі доставки на відділення «Нової Пошти»,

2. або повна адреса в разі адресної доставки.

Дані для доставки в інтернет-магазині, будь ласка, вказуйте українською мовою.

Отримання доставки:

Отримавши товар на складі фірми-перевізника або від кур’єра, необхідно розкрити коробку і упевнитися в тому, що всі позиції товару присутні і не пошкоджені.

Пошкодження товару:

Якщо Ви виявите пошкодження товару, необхідно скласти акт. За можливості зробіть фотографію пошкодженого товару і вмісту всієї коробки.

Напишіть заяву в довільній формі на ім’я Генерального директора ФЛПЮ Олексія Ємельянова і відправте цю заяву, фотографії та інший пакет документів на електронну адресу sklad-flpu@foreverliving.com.ua .

Претензії по кількості і якості отриманої продукції приймаються і розглядаються протягом 2-х робочих днів з моменту отримання продукції.

Питання / зауваження / побажання по доставці Ви можете відправити нам на адресу електронної пошти flpu@foreverliving.com.ua  (з поміткою “Питання по доставці»).