You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

ПРО НОВЕ ПОКОЛІННЯ ПІДПРИЄМЦІВ ФОРЕВЕР

З розвитком технологій за минулі три десятиліття будівництво Індивідуального бізнесу Підприємцями ФЛП набуло нових, часом дивовижних меж та змін. З моменту заснування компанії у 1978р. кожне нове покоління Підприємців отримує нові і нові інструменти для розвитку свого бізнесу. На сьогоднішній день у нашому розпорядженні вже є й технології, що пробуджують інтерес до бізнес-можливостей ФЛП у молоді віком від 18 до 30 років.

Немає сумнівів у тому, що майбутнє зростання та сила нашої компанії значною мірою залежатимуть від цього нового покоління, а отже, і зростання та розвиток Вашого бізнесу залежатимуть від Вашої здатності залучити представників нового покоління до своєї структури.

Найчастіше ми вагаємося, розмірковуючи над тим, чи варто пропонувати молоді бізнес можливості Форевер. Можливо, ми вважаємо їх недостатньо зрілими, щоби оцінити перспективу цього бізнесу; а може – недостатньо серйозними в їхньому ставленні до життя, сумніваємося, що у них є серйозні цілі та заповітні мрії, не кажучи вже про достатню силу волі, необхідну для того, щоб їх втілити. Це зразок неправильного сприйняття молодого покоління.

Я вважаю, що маю повне право розмірковувати про спонсорування представників молодого покоління, виходячи з власного досвіду, оскільки нещодавно я сам ним був.

Мені пощастило долучитися до Багаторівневого Маркетингу (MLM) ще до появи Форевер, коли мені було всього 15 років. Природно, я не міг офіційно працювати дистриб'ютором до досягнення 18 років, але я допомагав своїм батькам в організації презентацій та маркетингу продуктів. Вже у цьому віці я хотів заробляти багато грошей, і це бажання тільки посилилося після 20, коли я одружився і у мене з’явилися діти. Я приєднався до бізнесу ФЛП, коли мені було за 20, і мене можна було вважати представником «молодого покоління». Будучи молодшим, я бачив, як інші люди досягали серйозних успіхів у MLM бізнесі, і я мав намір досягти такого самого успіху з Форевер.

У Форевер мене значною мірою приваблювали унікальні на той час технології, що дозволяли Підприємцям замовляти безпосередньо та безпосередньо отримувати свої бонуси від Головного Офісу. Я був сповнений сил, енергії і рішучості досягати поставленої мети, але не менш важливим фактором мого успіху були мої вищі спонсори, (які були на покоління старше за мене) допомагали мені на кожному кроці на шляху до успіху.

Особливо вони були корисні в процесі спонсорування людей: мої вищі спонсори своїм досвідом і віком компенсували нестачу переконливості, яка була мені властива через вік. Сьогоднішні молоді люди мають ті самі бажання та мрії про успіх, які були і в мене у їхньому віці.

На щастя, Компанія Форевер жодним чином не зменшила темпу і продовжує впроваджувати нові технології та виводити на ринок нові продукти, здатні залучити та захопити нинішнє молоде покоління. Ці технології включають і корпоративний сайт, де можна отримати інформацію та замовити продукцію, і допоміжні онлайн програми для бізнесу; Facebook, Google, YouTube та FLPmedia.com для просування продукції та бізнес можливостей, пов'язаних з нею; а також наявність таких продуктів, як FAB, АРДЖІ+, Алое Сонцезахисний Спрей та ін., що імпонують молодіжній аудиторії. Все це робить Компанію ФЛП цікавою для молодих людей та підвищує Ваші шанси спонсорувати їх у свої структури.

Поговоріть з ними про їхні мрії та плани, поділіться своїм знанням наших чудових продуктів та досвідом ведення нашого бізнесу, запропонуйте їм зробити ФЛП своїм довгостроковим джерелом доходу. Таким, яким ФЛП стала для мене; і я нескінченно вдячний людям, які свого часу познайомили мене з нею.

З розвитком технологій за минулі три десятиліття будівництво Індивідуального бізнесу Підприємцями ФЛП набуло нових, часом дивовижних меж та змін. З моменту заснування компанії у 1978р. кожне нове покоління Підприємців отримує нові і нові інструменти для розвитку свого бізнесу. На сьогоднішній день у нашому розпорядженні вже є й технології, що пробуджують інтерес до бізнес-можливостей ФЛП у молоді віком від 18 до 30 років.

Немає сумнівів у тому, що майбутнє зростання та сила нашої компанії значною мірою залежатимуть від цього нового покоління, а отже, і зростання та розвиток Вашого бізнесу залежатимуть від Вашої здатності залучити представників нового покоління до своєї структури.

Найчастіше ми вагаємося, розмірковуючи над тим, чи варто пропонувати молоді бізнес можливості Форевер. Можливо, ми вважаємо їх недостатньо зрілими, щоби оцінити перспективу цього бізнесу; а може – недостатньо серйозними в їхньому ставленні до життя, сумніваємося, що у них є серйозні цілі та заповітні мрії, не кажучи вже про достатню силу волі, необхідну для того, щоб їх втілити. Це зразок неправильного сприйняття молодого покоління.

Я вважаю, що маю повне право розмірковувати про спонсорування представників молодого покоління, виходячи з власного досвіду, оскільки нещодавно я сам ним був.

Мені пощастило долучитися до Багаторівневого Маркетингу (MLM) ще до появи Форевер, коли мені було всього 15 років. Природно, я не міг офіційно працювати дистриб'ютором до досягнення 18 років, але я допомагав своїм батькам в організації презентацій та маркетингу продуктів. Вже у цьому віці я хотів заробляти багато грошей, і це бажання тільки посилилося після 20, коли я одружився і у мене з’явилися діти. Я приєднався до бізнесу ФЛП, коли мені було за 20, і мене можна було вважати представником «молодого покоління». Будучи молодшим, я бачив, як інші люди досягали серйозних успіхів у MLM бізнесі, і я мав намір досягти такого самого успіху з Форевер.

У Форевер мене значною мірою приваблювали унікальні на той час технології, що дозволяли Підприємцям замовляти безпосередньо та безпосередньо отримувати свої бонуси від Головного Офісу. Я був сповнений сил, енергії і рішучості досягати поставленої мети, але не менш важливим фактором мого успіху були мої вищі спонсори, (які були на покоління старше за мене) допомагали мені на кожному кроці на шляху до успіху.

Особливо вони були корисні в процесі спонсорування людей: мої вищі спонсори своїм досвідом і віком компенсували нестачу переконливості, яка була мені властива через вік. Сьогоднішні молоді люди мають ті самі бажання та мрії про успіх, які були і в мене у їхньому віці.

На щастя, Компанія Форевер жодним чином не зменшила темпу і продовжує впроваджувати нові технології та виводити на ринок нові продукти, здатні залучити та захопити нинішнє молоде покоління. Ці технології включають і корпоративний сайт, де можна отримати інформацію та замовити продукцію, і допоміжні онлайн програми для бізнесу; Facebook, Google, YouTube та FLPmedia.com для просування продукції та бізнес можливостей, пов'язаних з нею; а також наявність таких продуктів, як FAB, АРДЖІ+, Алое Сонцезахисний Спрей та ін., що імпонують молодіжній аудиторії. Все це робить Компанію ФЛП цікавою для молодих людей та підвищує Ваші шанси спонсорувати їх у свої структури.

Поговоріть з ними про їхні мрії та плани, поділіться своїм знанням наших чудових продуктів та досвідом ведення нашого бізнесу, запропонуйте їм зробити ФЛП своїм довгостроковим джерелом доходу. Таким, яким ФЛП стала для мене; і я нескінченно вдячний людям, які свого часу познайомили мене з нею.