You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

РОЗДРІБНІ ПРОДАЖІ – ЦЕ ВАЖЛИВО

(Поради від Білла Льюїса, Старшого Віце Президента)

 

Кажуть, Святий Августин одного разу сказав: «Чим вище буде будівля, тим глибшим має бути фундамент». Яке просте і водночас глибокодумне спостереження! Ця істина дуже прийнятна по відношенню до Вашого бізнесу Форевер. За умови надійного та міцного фундаменту цей бізнес зможе задовольнити не лише Ваші нагальні потреби, але й забезпечить надійну основу для майбутнього – Вашої та Вашої родини.

 

Цю найважливішу основу бізнесу прийнято називати роздрібним продажем та визначати, як сукупність маркетингу, продажу та доставки продукції кінцевому споживачеві. Не важливо, чи це кінцевий споживач покупцем чи Підприємцем – якщо людина купує продукцію для власного вживання – відбувається роздрібний продаж.

 

Весь наш Маркетинговий План ґрунтується на тому, що кожен Підприємець Форевер повинен щомісяця виконувати 4 Кредитні Коробки (особисті та/або Нові Підприємці). Іншими словами підтримувати певний обсяг роздрібного продажу. Кожен Новий Підприємець повинен фокусуватися на досягненні цього обсягу, а кожен досвідчений Підприємець – на постійній його підтримці. У цьому запорука сили та стабільності нашого бізнесу.

 

На щастя у розпорядженні кожного Підприємця є кілька «точок» роздрібного продажу: 

 

Продаж самому собі.

 

Не варто применшувати його важливість. Насправді Ви маєте бути своїм власним найкращим покупцем! Слід докласти всіх зусиль, щоб використовувати якнайбільше продукції ФЛП у повсякденному житті. «ФЛП на всі випадки життя – найкращий засіб для зростання бізнесу».

 

Продаж клієнтам, які не є Підприємцями Форевер

 

Ці продажі можуть здійснюватись шляхом бесід, презентацій, демонстрацій продуктів, повторних продажів.

 

Продаж Вашим новим Підприємцям. Не забувайте, що продукція, придбана Новими Підприємцями, яких Ви особисто спонсували, щомісяця зараховується до Ваших 4 КК.

 

Тільки уявіть обсяги продажу Вашої структури, якщо кожен Підприємець буде навчений концентруватися на виконанні активності 4КК. У цьому випадку порівняно невелика група з 40 Підприємців щомісяця робитиме до 120КК, що особисто для Вас трансформуватиметься в добротний бонусний чек, додаткові Зароблені Стимули та оплачену участь у наших Ралі! Уявіть також, якої стабільності досягне Ваша структура, якщо кожен Підприємець робитиме порівняно невеликий обсяг у розмірі 4КК порівняно з ситуацією, коли невелика кількість Підприємців виконує значні обсяги.

Якщо у Вас є 5 Підприємців, які виконують 30КК на місяць, і один з них з будь-якої причини відійде від бізнесу, Ви втратите 20% свого обсягу. Якщо ж у Вас буде 40 Підприємців, які виконують по 4КК щомісяця, у разі припинення роботи одним із них, втрата в обсязі становитиме лише 2%.

 

Як Спонсор – постійно навчайте своїх Підприємців ніколи не забувати про викладені вище принципи. Розмір, міцність і стабільність Вашого бізнесу врешті-решт залежить від роздрібних продажів, що виробляються кожним Підприємцем Вашої структури!